1 april 2014

Sov Gott Ärtan

Nu har en underbar hund fått gott vidare och hon blev 7år gammal. Hon heter då Ärtan och hon var mycket med oss eller mig då jag bodde med mamma och vi bodde då i Änge "Offerdal" och bodde granne med dom som äger henne.

Ärtan var en mysig och jätte busig tjej som alla älskade =)
Hon gillade ofta att springa upp till mig när hon fick chansen. Vi bodde då i ett hus och jag och mamma bodde på övervåningen... Så då hon såg att deras dörr var inte helt stängd så passade hon på att springa upp till oss och det var några gånger man vart rädd då man trodde våran dörr var stängd så kom hon bara med svansen i vädret och viftandes och kolla på en ungefär som " Hej vad gör du? Ska vi busa? "

Ja man kan skriva så mycket om denna tjej hon pratade en del med och så tog hon min säng en gång och ville inte hoppa ner då den var så skön =) HAHA


Här har hon tagit över min säng =)


Också min säng

"Hej Malin! Ska vi hitta på något? " 

Myser med Lill Matte =)

Här hälsade jag på en gång och hon vart överlycklig =D


Å vad mysigt och bli kliad =D

Skönt att ligga på Lill Mattes kudde =)

Här var Ärtan en liten valp och så söt..




Sov Gott nu älskade och bästa Ärtan. Du kommer alltid finnas i våra hjärtan och jag vet att du kommer titta till alla dina vänner och så klart din Matte och Lill Matte


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)