30 mars 2014

Helgen

Förlåt för dålig uppdatering men har inte haft ork eller lust att blogga. Har fortfarande inte de men tänkte säga lite vad som hände i helgen mm =)

I fredags åkte jag till mamma och skrev ju om de att vi var på körskolan mm Igår Lördag åkte jag och mamma ner på stan och gick och kollade lite på stan och tog en go fika =) Blev vell inte så mycket mer åkte hem och fixade go middag och det blev Planka och det var så himla gott och den försvann fort ner i magen =D 
Sen myste vi framför tven resten av kvällen =)

Idag Söndag som jag till ca halv 11 var riktigt skönt =) Sen efter frukost for vi ner på stan igen då mamma såg att det var rea på en affär som heter Zizzis så vi får ner och gick dit och kolade. jag hittade en lepsyl/handkräm på Åhlens =) Vi tog oss även en glass =)

Sen väl hemma tror jag både mamma och jag somnade i soffan en stund =)
Har också nu ikväll fått mitt hår färgat och jag har färgat mammas =D


Nä tror jag ska lägga mig börjar bli trött. Blir en lång dag imorgon =D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)