24 februari 2014

E.L.F

Har hittat en jätte bra sida med massa olika smink produkter och verktyg =)

Har provat elfs podukter en gång och det var en ögonskugga och den gillade jag riktigt mycket =)

och nu har jag hittat en sida där dom bara har efs smink och verktyg =D=D=D=
och det är inte så värst dyrt heller =)

 HÄR är sidan =)

Jag ska eefter jag varit i stockholm köpa hem en ögonskugga och tror jag ska köpa hem borstar eller en maskara =)


Denna ögonskugga tror jag jag ska köpa gillar färgerna =)

Eller jag ska nog köpa mig ett nagelack som jag såg på sidan som jag gillar och passar så bra till kören också allså till kläderna vi har =)




Finns så mycket snyggt hos dom =)

Det kostar runt 45 kr i frakt då allså till sverige =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)