24 februari 2014

What do you after tag

Hejsan hittade en What do you after allså Vad gör du efter? Tag som jag hittade att Misslisebell och fler gjort så då tänkte jag med göra en då jag tycker om att svara på frågor =)

1: Vad brukar du göra efter skolan? Jag går ej i skolan
2: Efter duschen? Smörjer in mig med en olika salvor
3: Efter man varit hos en kompis? Bror på hur sent jag kommer hem men sätter mig alltid i soffan och ser på tven eller kollar Facbook och bloggen.
4: Efter stan med en kompis eller sin mamma o.v.s? Kollar igenom kläderna och provar det jag ej provade på stan =)
5: Efter en semester? Kollar igenom alla bilder jag tagit =)
6: Efter Maten? Vilar 
7: Efter ett kalas? Har inte kalas längre men kanske fest =) Så då brukar jag tvätta av mig sminket och sen lägga mig och sova =)
8: Efter en Film? Ser på en till film =)
9: Efter en video? e va?
10:Vad tycker du om tagen? ganska rolig =) Hade så klart varit mycket roligare om det var fler frågor =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)