23 februari 2014

Körer

Seg och trött idag och somnade sent då det klia på hela kroppen så det var så himla svårt att somna =(

Har  allefall haft en bra dag ändå.. Ska strax hoppa in i duschen och sen blir det att se på Sons of Anarchy och sist blir att lägga sig och sova och hoppas jag somnar tidigt utan denna klåda..

Imorgon blir det jobb som vanligt i några timmar sen blir det att kolla lite på vad jag ska ha med mig till stockholm då det börjar bli dax att packa snart =)

Dom två körerna som jag var och lyssnade på i Krokoms kyrka och jag tyckte Rödökören var jätte duktiga och det va jätte fina låtar.. Känner 2 i denna kör =) Jobbat med den ena på dagis och s Gunvor som är med i samma kör som jag =)

Sen var det Alsen och Offerdalskören som jag tyckte var lite tråkiga nästan inge såg glad ut utan det såg ut som dom inte alls tyckte det var roligt att sjunga och vissa såg man verkligen att dom gillade de.. Känner några i denna kör =)


Nä nu ska jag hoppa in i duschen och sen smörja in mig med feta salvor och en salva som jag inte riktigt gillar men den är bra för mitt exem där jag har sår och gör så det läker mycket fortare.. Man vill ju inte ha synliga sår på händer,hals,armar och ansiktet speciellt inte på Onsdag då man ska klä sig i scen kläder och sjunga =D=D=D Och dansa så klart..


Jag på min första Jul och jag var sjuk också med feber och tussig men var glad ändå =)





2 kommentarer:

Tack för din Kommentar =)