29 januari 2014

Kan ej sova så då blir det ett inlägg till idag/kväll. Jag funderar på varför folk ska anstränga sig och förstör andras liv och allmänt. Läser vissa bloggar och får även veta olika saker av vänner och det finns ganska många människor som vill förstöra för en eller fler. 
Finns några människor som har försökt förstöra mitt men inte lyckat så himla bra men vissa har mer  vissa mindre...........

här på bloggen skulle jag vilja så gärna att skriva av mig sm jag vill men på vissa saker får/kan jag heltänkelt inte skriva så alla får veta men vissa skulle bara få veta vad jag tänker och tycker...


Kan säga att som jag inte vill att dom ska veta hur mitt liv är ska ändå lägga sig i och så är det för många.. Allså jag vill bara skriva av mig men får göra det i min dagbok. ja jag har en dagbok och använder den ganska mycket...


Nä nu ska jag fortsätta chatta med mina 2 underbara vänner som jag hade i bollnäs som jag saknar så

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)