29 januari 2014

Sitter och lyssnar på musik för att lugna ner mig lite då jag nyss fick ett anfall med en massa tårar och saknad. Det kommer till och från då jag saknar en del personer och djur. Hittade olika Vila I frid videos på youtube på vänner som gått bort alldeles förtidigt.. En av dom var en som jag kanske träffat ett få tal gånger men vi vart nära vänner och skrev en massa sms och pratade i mobilen om allt och han fanns där när man inte mådde så bra och jag fanns för han när han inte mådde bra men tyvärr så orkade han inte längre och jag fick inte äns en förvarning utan först på morgonen fick jag ett Godmorgon sms av han och sen efter några timmar eller det var mot kvällen som jag fick veta att han hade tagit sitt liv och det jobbigaste var att jag fick veta det på facbook =( 

Och sen när jag såg detta videoklippet så började jag sakna han och andra personer som är borta och personer som är i livet..

bland vet jag inte vart jag ska ta vägen och det ända som gör att jag får ur mig allt är musiken som spelas i mina öron och det är den bästa medicinen för mig därför säger jag att musik är mitt liv och den har räddat mig många gånger =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)