29 januari 2014

Varför kan inte folk som skriver kommentarer skriva sitt namn istället för anonym. Feg personer är dom som säger att dom är anonym. Har sett på flera bloggar som har lika som mig med anonyma som vill lägga sig i det man skriver om..

Jag bryr mig så klart inte men kan inte fatta att folk kan göra så och vara så himla fega och säga vem dom är.. Jag skriver aldrig anonymt till någon bloggare och skulle aldrig tänka mig att göra det heller.. Varför kan man bara inte vara ärliga och säga vem man är om man nu vill säga något till en som bloggar..
Jag och en till tycker att varför ska dom här anonyma som vill lägga sig i allas liv skriva på ens blogg om dom nu inte gillar det man skriver om. Som den som sist skrev en kommentar här på min blogg om att han/hon tycker jag ska göra något vettigt på min tid i stället. men jag gör vad jag vill om min tid det är mitt liv inte ditt och om du läser detta som jag vet att du gör så lägg dig inte i mitt liv och ta hand om ditt istället och om du nu blir så irriterad på mina inlägg så sluta läs min blogg. 



Nu till något roligare =)

Jag kollade lite på internet igår/natt och var in och kollade på min statistik och är uppe i ca 1000 läsare varje vecka men ibland har det varit upp till 3000 läsare =) så kul att många läser min blogg och kan säga att det är inte bara från Sverige utan det är från USA, Tyskland, Norge mm och USA är ljust nu dom som är flest som läser bloggen =)

Jag säger bara VÄLKOMMEN alla från USA, Tyskland, Norge och alla andra länder ni är så välkommen så =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)