24 januari 2014

Hejsan alla läsare. Har inte haft någon blogg lust idag. har varit trött och inte orkat anstränga mig så mycket heller..

Sitter nu hos mamma i stan och åkte först ner på stan och träffade mamma där och gick på stadium och träffade Jenny som är min "Kusin" och gick sen på gina och där var det rea och hittade en klänning som jag har kollat på länge men inte kunnat köpa den och sen så hittade en topp som är vit som glittrar =) Super snygg.

Sen gick mamma och jag på kina och åt midda och gud så gott det va =)

Men nu sitter vi i soffan och ser på en film på tven men funderar på att lägga oss då vi är trötta båda två.

Denna klänning köpte jag men i svart =)


Hittar inte någon bild på toppen men fixar bild senare =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)