26 januari 2014

Dålig uppdatering vet men har inte haft orken att skriva och har inte vetat vad jag ska skriva om riktigt.
Igår var jag seg att kliva upp och ännu segare idag.
Ville helst bara ligga kvar i sängen.

Igår var jag och mamma till Elgiganten en sväng med min dator men dom som fixar olika saker var inte där och är bara där på vardagarna så funderar på att åka dit imorgon. Sen åkte vi ner på dollar och sen gick vi och kikade på Boom och på båda ställerna köpte jag olika saker =)

Sen for vi på Willys och handlade mat och när vi kom hem fixade jag hamburgare och det var riktigt gott och till efterrätt vart det en semla =)

Sen hade vi hyrt 2 filmer som heter Monica Z och The Tower och båda var jätte bra men tyckte The Tower var mycket bättre än Monica Z. Tower var så sjukt spännande  och på vissa ställen gick det inte äns att kolla på tven för det var så spännande =)

HAr också pysslat lite i helgen och gjort 2 armband ett som jag kallar hjärtarmband och ett som jag kallar schackarmband =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)