1 januari 2014

Första inlägget

Nu har det nya året kommit och detta blir mitt första inlägg i år =)
Jag har haft en mysig dag och kväll =) Kollade på film i morse och sen läste jag lite bloggar och sen gjorde jag mig i ordning och började med middan som jag tänkte skulle vara klar tills mamma kom hem =)
Fixade förrätt som var super go och det var middan med och sen fixade mamma en go efterrätt =)

Ska nu snart lägga mig men när jag vaknar igen ska jag fixa til bilderna jag tog i dag på all mat mm som jag tänkte ni ska få se =D


Sov Gott alla goa läsare och funderar på att starta året med en frågestund och då vill jag veta av er alla läsare ni kan förstårs vara anonyma med om ni vill. skriv en kommentar här om ni vill ha en frågestund och då menar jag då så kommer jag svara på precis allt =) Ni kan ge vilka frågor ni vill =D=D=D=D=D=D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)