31 december 2013

Sista inlägget detta år

Hoppas ni alla haft en bra dag och hoppas ni tar hand om varandra där ute :-) själv är ska jag ta det lugnt och äta gott och må gott :-)

Ev så är detta sista inlägget detta år och nästa år tar vi nya tag och så ska jag börja eller försöka i allefall att skriva 2 kanske 3 inlägg om dagen då jag fått förfrågan om det :-)  så jag gör ju allt för er läsare :-)

Jo har glömt att jag har träffat en av mina läsare då jag var på stan sist. Glömde säga de.  Hon var en jätte söt tjej och trevlig och så klart sa hon att hon gillar min blogg och läser varje dag och att jag inspirerar henne med olika saker. Och det är så klart jätte kul och jag vart så klart glad för att hon kom fram till mig när jag satt där på bänken och väntade på Coco :-) hon ville helst inte att jag skulle skriva vem hon var då hon ville vara anonym så då vill jag bara säga att du gjorde min dag och är fortfarande jätte glad av att du kom fram och sa hej och frågade lite frågor :-D:-D 

Nu ska jag fixa midda och så får ni ha ett sånt bra kväll/natt :-D:-D:-D

Jag vill hälsa till mina 3 syskon och mamma och pappa och så klart resten av familjen och släkten ett riktigt gott nytt år och jag älskar er <3

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)