1 januari 2014

Första dagen på nya året är inte så värst bra kan jag säga =( Mår illa och känns som jag ska spy när som helst och vet ej varför. ( Jag var nykter igår, Det ända jag drack var pärondricka ) Och sen är jag jätte trött och orkar knappt något. sen så värker mina handleder och i bena. Så nu när jag skriver detta så kämpar jag genom de..

Året börjar med många läsare och en läsare som jag välkomnar hit ät Nellie Berntsson som jag fick veta för en kort stund sen att du läser min blogg =D

Hon är om inte vissa vet en av Sveriges största hästbloggare med hur många som helst av läsare och hon lägger även upp då och då videor på toutube och hon är bara 13 år gammal men jag tycker hon verkar mycket äldre om man läser hennes blogg så. Hon är verkligen en mogen tonåring och det kan man säga att det är inte många och Nellie vet vad som är rätt och fel och hon satsar på att nätmobbingen ska minska och lika med mobbing i skolor och vardags och hon är riktigt stark. hon har själv blivit mobba i sin förra skola och mycket av det var med hennes blogg att göra så hon bytte skola och trivs där och blir ej mobbad längre och kan mer fokosera på skolan och bloggen.. Hon är också en stor förebild för yngre och äldre och jag gillar henne skaprt mycket och läser hennes blogg nästan varje dag och följer henne på youtube med =D
Här är hennes blogg http://nellieberntsson.metromode.se jo hon är även med i Hööks katalog till och från som modell =D


Nu ska jag se på film på tven men kommer säkert somna..


Ha en bra dag allihopa =) Jo jag lovade ju bilder från nyårsdagen det kommer ev imorgon om jag mår bättre..



Bjuder på 3 bilder på mig från igår =D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)