30 december 2013

Lista över 2013

Var in på Misslisibells blogg och såg att hon gjort en lista som även Kissie har gjort så då tänkte jag med göra denna då den verkar bra =D


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja jag har sjungit för Kungen och Drottningen =)

Hur har ditt 2013 varit?
Ja det har både varit bra och dåligt eller man kanske ska säga det har varit A och O. Jag har fått varit med om mycket som är spännande och lärt mig mycket nytt och har även mått dåligt..

Blev du kär i år?
Nä de tror jag ej att jag varit

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
Ja jag kommer då aldrig glömma att jag sjungit för kungen och drottningen och sen kommer jag aldrig glömma turnén med kören och när jag fick träffa släkt som jag ej visste att jag hade =D

Vad är din största framgång 2013?
Hm jag har faktiskt ingen aning

Bästa Köpet?
Tror faktiskt det är datorn ändå om det är den nyaste jag köpt.. Men sen kanske det är köpet till Anexet i Mars då jag ska pyssla en hel helg =)

Vad spenderar du mest pengar på?
Tror det är på kläder och filmer =D




Gjorde någonting dig riktigt glad?
varit med kören och vi har haft så otroligt roligt tillsammans =)

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Många =D

Vem har du umgåtts mest med?
Mamma och sen kören =D

Har du haft ett förhållande under 2013?
Nej

Vart reste du under 2013?
Både uppåt i Sverige och Neråt i Sverige =)


Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Ja men det kan jag tyvärr inte skriva här =(

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag sjung med Kören på en Gudtjänst i Lungvik plus att jag var sjuk =D

Finns det någon som skulle gjort ditt år bättre?
Ja 2 grejor

Vem saknar du?
saknade många men 2 vissa personer

Den bästa nya människorna du träffat?
Vet inte riktigt kan vara att man lärt känna fler i kören =)

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Tänk inte på allt utan sikta framåt =D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)