30 december 2013

Nytt år

Nytt år närmar sig och många planerar för fulla muggar och vet att många kommer festa och dricka en massa och många blir så berusade att dom inte minns kvällen eller så hamnar dom i en fyllecell.. Kan tänka mig att det kanske inte är så kul att hamna i en fyllecell en nyår eller i vanliga fall. Vissa börjar bråkar och slåss och hamnar antingen hos polisen i en fyllecell eller hamnar i häktet för misshandel och vissa hamnar på akuten av olika skador. Vissa kan bli allvaligt skadade och det är ju inte heller så bra eller kul =( Vissa kan hamna på akuten och bli magpumpade och det kan jag tänka mig att det inte alls är roligt eller trevligt..

Så jag säger till er alla där ute att ta det lugnt med spriten =)

Jag kommer ha en mysig Nyårsdag i allefall ska sova till jag vaknar och äta go frukost och mysa en stund framför tven och senare ska jag börja duka och göra det mysigt innan mamma kommer hem från jobbet och ska även laga go middag och det blir både förrätt, varmrätt och efterrätt =D sen blir det att mysa ner i soffan och se på tven och fira det nya året som kommer...


Mitt 2014 hoppas jag blir mycket mycket bättre än vad detta år har varit, Och hoppas på en massa skratt och bus och många roliga träningar och konserter med bästa kören =)
Sen hoppas jag att jag hittar mig ett jobb som jag trivs på och att jag inte blir lika mycket sjuk som jag varit detta år och hoppas på att jag når mina drömmar med sång och min viktnedgång =) Och att jag kommer må psykiskt bra och att min familj och släkt mår bra....

Sen så klart kommer jag att fortsätta att blogga och tänkte börja med vbogga också då jag fått den förfrågan =D


Så till er alla ett riktigt Gott Nytt År =D


Kommer ev något inlägg imorgon med =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)