29 december 2013

Mys Söndag

Har haft en mysig dag framför olika filmer =)

Vaknade vid 12 av att mamma sa att om jag vill se en bra film så var det dags att kliva upp och det gjorde jag så klart =) Och vet ni vilken film det var jo det va Sounds of Music =D Jag älskar den filmen den är så himla bra och alla låtar som dom sjunger är så grymt fina och man kan ju inte låta bli att sjunga med =)=)
Jag fick ganska många rysningar. kan ej räkna hur många =)

Sen så tvättade jag samtidigt då jag tog med mig lite tvätt hit det är nästan fullt hela tiden i min tvättstuga och sen så funkar ej maskinerna riktigt där heller ändå om man har sakt till flera gånger..

Såg på någon film sen efter Sounds of music men minns ej vad den heter tyvärr. Gick sen upp på coop och skulle handla hjortrons sylt till middan och köpte även bröd och ägg och en duchkräm eller vad man ska kalla det till mig =) Kör ju med en som det bara är olja i då det funkar bäst på min kropp men nu tog jag en annan som jag tänkte prova då vissa säger att den är bra så vi får se då =)

Nu sitter jag i mammas Fåtölj och ser på Water for Elephants och den är så himla bra =) Kan förstå alla som sett den och sakt att det är en film man måste se =D
Kan säga att jag kommer nog att köpa den till min samling av filmer =D

Nu ska jag fixa lite varmchoklad och ta någon macka =D



  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)