8 oktober 2013

Nu har man tvättat bort sminket och lakt på en ansiktmask från mary kay :-) kommer låta den vara på inatt :-) sen har jag smörjt in kroppen med mjukgörande och kortison på ena hälen och på mina knogar då jag fått sår där igen. 

Har när jag kommit hem från jobbet ätit lunch och sen städa jag lite men fick så ont i huvudet så jag la mig i sängen en stund men jag somnade och sov ca 2 timmar.. sen tog jag med mig mina 2 kamror och gick ut och fotade lite höstbilder :-) kanske blir mer imorgon :-) nu ligger jag i sängen igen och kollar på unga mödrar sen blir de sova ska jobba imorgon och sen på makup grej med coco, emelie och camilla sen blir de in till stan och träna med kören :-D

Nä nu säger jag godnatt så hörs vi ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)