8 oktober 2013

Idag när jag skulle gå till jobbet fick jag gå ut genom källaren då de stog en stor gul traktor ivägen =) Dom håller på att gräva utanför och tror dom gräver överallt i krokom nu..

Somnade igår med huvudvärk och vaknar med huvudvärk och sen kunde jag knappt äta frukost då jag mådde illa =( Gillar inte såna perioder då jag mår illa så fort jag ska äta frukost =( Frukost är ju den viktigaste måltiden på dan för att man ska orka hela dagen... De var länge sen jag hade så här nu...

Igår var de hu som sakt en jobbig dag för mig =( Först på morgonen då jag insåg vilken dag de var och sen vig 18 då de var då hon lämnade jorden för gott =(  och sen vart de jobbigt igen när coco började skriva till mig om henne =( SAKNDEN ÄR SÅ STOR EFTER DIG VETTAN <3 p="">
Idag när jag kommer hem ska jag fixa lite lunch och sen vila lite och se om huvudvärken försvinner och sen städa. och kolla om de finns någon tvätt tid.. Måste tvätta mina svarta jeans då jag ska ha dom på konsert på söndag =)



Jag hoppas ni kommer =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)