9 oktober 2013

Sitter på jobbet och skannar in bilder som vanligt. Imorse var de en jobbig morgon då jag mådde illa ont i huvudet och allmänt seg.. Jaja de är lungt på jobbet och har en liten kort rast så då passar jag på att skriva lite på bloggen =)

Har fått en till beställning på ett överlevnadsarmband och de tycker jag är jätte kul =)
Ska beställa grejor i helgen =)

Har nu säkert skannat in ca 30 bilder och så kul de är att kolla på gamla bilder =)

Idag blir de hem om någon timme och sen hem och fixa lunch och sen städa ihop lite och sen ska jag till Emelie cocos syster på mary key och då är de med sminkning att göra=) de ska bli kul och de är min körledare Camilla som har de =) sen blir de att åka till stan och ev köpa midda om man hinner sen blir de träning med kören =)

Har fortfarande svårt med 2 låtar men jag får nöta på så den fastnar någon gång =)
Coco ska komma en sväng till mig innna vi ska till emelie så då ska vi kanske träna lite. de är skönt att ha coco då hon vet precis vart jag behöver hjälp och frågar hur de går mm =)

Nä nu ska jag jobba igen men här får ni lite bilder som jag tog igår =)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)