7 oktober 2013

3 År av saknad

Nu har de gått 3 år av saknad. De är allså Vettan jag pratar om. Jag kan inte fatta att de gått så fort. Och jag minns att detta var mit svåraste beslut och vet att många har haft samma jobbiga beslut med sitt djur. Jag tänkte mest på att hon skulle slippa ha ont och att jag visste att hon skulle inte bli sitt vanliga jag då hon var en tjej som älskade att jobba så då tog jag mitt beslut att ta ner henne....

Vettan har funnits hos mig i nästan 7 år.. Så ja jag saknar henne enormt mycket och när jag har de svårt fanns hon alltid där men inte nu längre =( Nu finns musiken och vänner och familj hos mig när jag mår dåligt men mest är de musiken då man kan sjunga ut allt och sen är man glad igen =)
Idag har jag då lyssnat extra mycket på musik för att tänka på annat =)

Vettan jag saknar dig så enormt mycket och så klart älskar jag dig över allt annat på jorden du kommer alltid finnas i mitt hjärta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)