6 oktober 2013

Idag är jag mycket piggare utan att jag har ont i halsen och känns svullen :-( idag hade jag tänkt tvätta men de är någon som har tagit fel på dag så jag får tvätta ikväll i stället..

Så ljust nu vilar jag ryggen och ska snart fortsätta städa. Tänkte bli klar i sovrummet idag och så tar jag ett annat rum imorgon.  Jag har inte städat på ett tag och tänkte byta gardiner och damtårka så jag har tänkt göra en höst städning och då går jag igenom precis ALLT och när jag är klar kommer de kännas bra igen :-D ska ta hit min bokhylla jag har hos mamma också kanske i helgen får se.

Imorgon ska jag iväg och jobba igen och sen blir de möte på arbetsförmedlingen med min sius :-) hoppas vi kommer fram till något :-)

Ser ut som de kommer bli finväder ute :-) hoppas de är fint imorgon för jag tänkte ta med kameran ut och fota lite höst bilder :-D

Nä nu ska jag fortsätta att städa. Ni får ha en bra eftermiddag och kväll :-D  

Jo jag gjorde min sångpärm lite roligare :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)