5 oktober 2013

Bög eller Lespisk de spelar ingen roll

Sitter i soffan och ser på America's Got Talant och de kom ut en kille på scenen och började berätta om att han vart utslängd av föräldrarna när han fyllde 18 år för att han är bög. Sen började han att sjunga och hela min kropp ryser. Gud så duktig han var och jag hoppas han kommer långt :-)

Men de jag blir så arg på är att hans föräldrar slängde ut han för att han är bög. Vet att de finns många som gör så och jag kan eh fatta de för dom är också människor lika som oss och vet att de kan vara lika med tjejor som är lesbiska.. Jag tycker verkligen inte att de är fel alla är olika.. alla borde få vara den dom är. Om man är tjej gillar tjejer så är de inge fel och om en kille gillar killar är de inte heller fel.

Jag har några vänner som är både bög och lesbiska..

Jag känner vissa som sakt att de är äkligt när de är killar som gillar killar och lika med tjejer men jag bryr mig inte. Men har sakt till dom att de är inge fel att vara lite annorlunda.

Nu säger jag till alla där ute som är bög eller lesbiska att ni ska stå för den ni är och de är inge fel på er ni en vanlig människa och ingen kan ändra på de :-)

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)