18 augusti 2013

Utan musik

Hur ska man kunna leva utan musiken?  De skulle inte jag klara av. Jag lyssnar på musik varje dag och vet hur jag skulle klara av att leva utan musiken... Musiken får mig att må bra och om jag är arg är de bara att sätta igång någon skiva och lyssna på texten och sjunga och sen blir jag lugn igen :-)

Om jag är ledsen så är de bara att slå på sterion och någon skiv och jag kan lyssna och vara ledsen samtidigt och gråta ut om de behövs..

Musiken gör mig på bra humör om jag är på dåligt humör.

Och den gör mig helt enkelt GLAD

Musiken är de bästa som finns. Den har hjälpt mig genom svåra och riktigt jobbiga stunder och utan musiken då de var som jobbigast vet jg ej vad jag skulle göra...

Så klart vid min jobbiga period eller jag hade många så fanns även vettan min häst vid min sida som gjorde min vardag annorlunda.  Hon fanns alltid där och hon la alltid sin mule vid min kind när jag kände mig extra deppig och de gjorde mig på bättre humör.. Men nu när hon ej finns längre utan finns i mina tankar och jag kommer i en jobbig period så är de musiken som finns för mig och så klart mina närmaste vänner och familj ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)