18 augusti 2013

Tråk dag

Har städat lite idag men både rygg och huvudet tar kål på mig hoppas den är bättre imorgon då jag ska städa klart och även träna och handla mat...

Har lekt lite med mitt smink och håret idag men fick dock ingen bra bild på allt :-( 
Har ockaå lakt upp en video på Youtube idag men de är en gammal inspelning från i december med kören men den ville inte laddas upp förut men nu gick de :-D och snart träffar man bästa gänget igem :-D jag längtar... 

Jobbar nu denna vecka och nästa sen blir jag arbetslös :'( känns tråkigt att sluta och jag hoppas jag hittar något annat. Ska träffa hon på arbetsförmedlingen om 3 veckor så vi får se vad hon har att säga :-) Jah har ju som tur var lite funderingar på vad jag skulle vilja göra men man får se om de blir något av de. Skulle kunna tänka mig att jobba på zoo men jag vet ej hur min djur allergi blir då. Då jag inte har en aning på hur jag regerar på zebror mm ni vet ju vad de finns för djur på zoo och så vet många av er att jag gillar inte björnar, ormar, spindlar och konstiga små kryp.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)