19 augusti 2013

Stoppa mobbingen

Kollade lite på Youtube idag och gud så många hemska videos de finns om mobbing.  Och många som pratar eller gjort egen film om hur dom blivit mobbade... man blir så himla arg och ledsen...

Jag vet ju själv hur dom mår som blir mobbad.  Jag ger er alla som blir mobbad mitt stöd och de finns många som stöttar er som blir mobbad. 

Har haft många jobbiga år av mobbing och när jag tänker tillbaka till dom åren så tänker jag nu att jag tycker synd om dom som mobbade mig för dom som mobbar dom mår inte bra så dom måste göra så en annan mår dåligt åt dom.
Jag är nu vän med några av dom som mobbade mig och dom har tänkt efter vad elaka dom var och dom skäms för de dom gjorde.  Tänker inte nämna namnet på dom som mobbade mig men ni vet själva vilka ni är. Och vissa av er känner fortfarande skulld till de dom gjort och vissa började redan säga förlåt då dom fick veta vilka tankar jag hade och att jag skärde mig på armarna....

Kan säga nu att jag har aldrig sånna dumma tankar längre och har inte skärt mig på många år nu :-)

Och nu mår jag betydligare mycket bättre är för de mesta glad inombords :-D

Jag har dom som är nära mig med som har skärt sig och haft dumma tankar och vi har stöttat varandra genom åren och några av mina vänner har till och med skaffat familj och mår super bra nu :-D

För mig känns detta skönt att skriva så fler får veta men dom flesta vet ju redan hur jag mått mm och jag hoppas att jag får fortsätta må så här bra som jag gör nu och att inget ändrar på de :-D:-D:-D

Nu ska jag in till stan och träffa världens bästa mamma :-D:-D:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)