27 augusti 2013

Trött och jobbig dag

Denna dag var redan jobbig imorse med min astma som inte ville ge sig föräns jag var på jobbet eft en timme ungefär men sen har jag haft ont i huvudet hela dagen och varit trött och seg och inte orkat lika mycket som vanligt =( vil inte bli sjuk nu nör jag jobbar 3 dagar till... Jag får helt allt stå ut och hålla mig varm och ta de lugnt mm.. är också täppt som jag vet ej vad och jag hoppas de släpper till imorgon kväll då man har träning med kören och ska då körs lite stmmor och sen lära oss nya låtar som vi ska kunna sjunga utantill till den 11 September då vi ska sjunga på badhusparken och detta blir nog de största jag gjort i mitt liv och är redan lite smått nervös inför de men vet att detta klarar vi i kören =) kan tänka mig dom som ska sjunga solo att dom blir lite mer nervös inför detta....

Jag vet ej om jag kan skriva här än vad vi ska göra allså kören =) visa av er läsare vet ju redan då jag berättat de.... Jag har sjungit för jätte mycket folk och denna dag blir de jätte mycket folk och även tidningar kommer vara där och fota plus några stora och speciella personer =)=)=)

Fick en fråga idag eller hon som jag pratade med idag frågade hur jag känner inför dom här sista dagarna på jobbet och de känns ganska jobbigt då jag blir arbetslös och måste hitta något snart och helst nu så jag vet vad jag ska göra på dagarna... Jag kommer bli tokig om jag inte får något jobb eller något annat att göra... Jag vill inte hamna i den jobbiga perioden som jag hade förr.. då stängde jag in mig och ville vara själv och helst inte prata så mycket utan då kollade jag på tven lyssna på musik och såg på film och sov. Träffade ibland vännerna och familjen... Men jag vet redan nu att jag kommer nog inte hamna i den då jag har kören och kommit närmare vännerna och fått nya =) Har till och med en extra "mamma Gunvor" som är med i kören som stöttar och finns tillhands om de är någit =) sen har jag ju kommit min mamma lotta jätte nära och kan prata om allt med henne. Hon är som min bästis.......... 

Nä nu ska jag ta och borsta tänderna och sova =) Natti

Bilden från en kryssning jag mins väl för ca 2-3 årsen <3
Älskar mina föräldrar och mina syskon och syskonbarn och hela min släkt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)