28 augusti 2013

Imorse så försov jag mig ich snabb varbjag för efter ca 10min var jag på jobbet efter jag vaknade =) de är bra gjort de =)=)

Ligger i sängen nu efter en kväll med träning och möte med kören =) träningen gick ganska bra utan att jag inte kunde riktigt sätta dom höga tornerna då jag är trött i halsen då vi sjungit varje vecka sen vi kom hem frn turnen med inlandsbanan.. ska vila extra mycket och inte sjunga något förens på onsdag som kommer då vi har träning igen =)=) de var också kul på träningen då de blev ganska mycket skratt =)=)=)

Imorgon är de sista dagen på jobbet där jag jobbar och de känns just nu ganska jobbigt =( på fredag ska jag vara på ett annat dagis då de är planeringsdag där jag är.... ska vell lämna in nyckeln på fredag eller om jag gör de i veckan som kommer....

Nä nu ska jag sova är sjukt trött.... natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)