26 augusti 2013

Rolig jobb dag :-D

Idag vaknade jag före vecka klockan helt otroligt de brykar jag ej göra :-D har jobbat idag med coco och de har varit riktigt roligt och sen så har dagen flutit på och vid halv 4 började tiden gå sakta och segt men sen flög tiden iväg igen :-D tur man har roligt då går tiden fort :-D

Har nu ätit midda och ska strax gå till coco på maikap party och de är camilla i kören som säljer och ska visa lite saker ska bli kul då jag bara varit på en sån förut.  Skulle behöva något till ansiktet som inte kliar så :-) undrar om hon har något sånt :-D:-D

Kan inte fatta att denna vecka är den sista på jobbet :'( känner mig lite ledsen inombords.. jag kommer sakna alla barn som gjort mina dagar roliga :-D och så klart gjort mig glad då jag varit på dåligt humör :-D:-D

Nä nu ska jag byta om och ta mig em promenad till cocos :-D:-D

Jo jag blir också irriterad på min ena arm som har varit så bra ett tag nu men nu har de onda kommit tillbaka igen och de gör ondare än vad vde gjort förut :'(:'(

Ha em fortsätta bra dag i de sköna vädret :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)