6 augusti 2013

Packat allt

Nu har man packat ner allt hoppas jag =)
Har också rensat båda mina kamror och ska göra de i mobilen imorgon =) men blev bara ena kamran som får hänga med på resan =)

Kan säga att jag längtar och jag är taggad för denna resa.. Jag har längtat efter denna helg så himla länge och på torsdag smäller de =)=)=)=)=)=)=)

Natti jo jag ser en jobbig men bra film på tv11 som heter Cyberbully som handlar om  en tonårstjej som heter Tayor som blir medlem på ett socialt nätverk. Hon börjar känna sig ensam när hennes vänner stänger ut henne på nätet. Taylor blir offer flr nätmobbing och hon känner att nu är de nog och hon orkar inte mer så hon lägger ut en video och berättar lite sen så ser en av hennes vänner de och ringer Taylor men hon svarar ej så hon ringer Taylors mamma och åker hem till taylor och stoppar henne innan hon tar en massa tabletter....

Denna film tycker jag alla mobbare borde se för tänk så många som har och velat tagit sina liv för att dom inte orkar med detta längre.. Jag vet hur dom som blir mobbad känner sig för jag har blivit mobbad och de är inte alls kul.... så fårt jag tänker på de blir jag rädd och får nästan panik..... blev mobbad för mitt exem och blev mobbad av att mina föräldrar skillde sig men de varade inte så länge men de värsta var för exemet och att jag var/är så torr och vart lite mobbad i bollnäs med.. de började där då mamma blev sjuk och jag ville vara hemma med henne och då mådde jag ej bra.....

Nä nu slut med detta ska packa ner plattan och sen sova. Jobbar 7-13:30 imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)