6 augusti 2013

Första träningen med gänget

Går dagen var seg och jag hade ont i huvudet hela dagen och mådde illa till och från kan vara att jag hade så ont i huvudet eller att de var varmt. Vet ej..

Igår var de även första träningen med kören efter uppehåll över sommaren. Vi sjung 3 nya låtar och vi satte dom ganske bra. Ena låten rös jag nästan hela låten för den är så fin och att vi i kören är så grymt duktiga på att sjunga och ha kul :-)  Jag är grymt laddad inför våran färd på Torsdag morgon med Inlandsbanan =)    Så klart kommer jag när jag hinner och har tid skriva någan rad och lägga upp bilder =) Sks också få bo/sova med Cornelia "coco" och Gunvor =) 

Ska börja packa idag då jag vet ej än om jag åker in till mamma och sover hos henne imorgon...
De ska med en del saker.. Gör en lista här för att på minna mig själv och andra kanske kommer på något jag inte får glömma...

LISTA:

På scen- byxor,linne,blus,skor,smycken

Vardag- leggins,jeans,linne,strumpor,tröja,tunika

Kroppen- smink,salvor,plåster,medicin

Övrigt- tandborste,tandkräm,kamera,batterier,mobilladdare,plattan pluss laddaren,mugg,bestik,termus,hårbårste,handuk,schampo,balsam,oljan till kroppen,flaska,mobil,bankkort :)

Kommer ej på något mer som ska med i väskan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)