7 augusti 2013

Halv sover

Ligger i soffan och halv sover hos mamma.... vart tok trött efter middan men de är inte så konstigt efter min jobbiga morgon.  Vaknade 50 min före vecka klockan och trodde jag hade försovit mig.  Så jag skyndade mig upp ur sängen och snabbt på med kläder och göra mig i ordning och sen så såg jag var klockan va och hade ca 40minuter kvar så jag la mig i sängen och såg på tven en stund.... 

Dagen har gått fort trots att jag har haft en sån fruktansvärt ont i rygg huvud och knä. Men de är bara att bita ihop....

Åkte in till stan med coco och sen var vi på dollar en sväng sen tog coco bussen hem till krokom och jag åkte med mamma hem till torvalla....

Ska snart hoppa in i duschen och sen tror jag att jag lägger mig och ser på tven och sen sova... ska upp tidigt imorgon och äta frukost och göra mig iordning.  Sen skjutsar mamma ner mig till tåg stationen och där ska jag invänta kören och sen bär de iväg mot Strömsund :-D:-D:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)