8 augusti 2013

Inlandsbanan

Nu är vi på väg med inlandsbanan och är ganska trött och coco vill sova men strax stannar vi i sikås och ska sjunga lite och sen vidare till strömsund =)=)

Detta ska bli så himla skoj och få sjunga och ha roligt i 4 hela dagar =) Jag kommer nog vara jätte trött när jag kommer hem men är ledig måndag och tisdag  och då ska jag verkligen vila ut odentligt och sen blir de jobb igen och då är vi på de vanliga dagiset igen =) Jobbar bara några veckor och senblir jag arbetslös igen =( eller har ju fått jobba 75% i ett helt år så jag ska vara glad för de... men jag hoppas jag hittar något annat snart att jobba på... ska träffa arbetsförmedlingen snart  hoppas de går fort att hitta något som sist.. har varit på detta dagis i 2 år sammanlagt såde känns både skönt och tråkigt att sluta =(

Nä nu kan Jag ej skriva mer för snart kommer illamåendet om jag fortsätte  skrivs....

Ni får ha en bra dag alla så hörs vi när jag kan ch har tid annars så kan ni följa mig på facebook eller instagram och på instagram hetet jag malin_andersson88

Bilden är från en gudstjänst från den 24 Mars ==)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)