28 juli 2013

Yran 2013

Allså vilken grym kväll/natt jag har haft och så himla roligt :-D  Träffade och såg några jag känner :-D träffade bästa kusin Linda en snabbis då jag och Elina var på väg till bussen hem...

Såg Darin en stund men gick efter kanske 4 låtar då vi ville stå längst fram på Stiftelsen :-D
Darin var grym men dansade inte så mycket som jag trodde han skulle göra..

Stiftelsen var grymma och klart bäst igår.  Vi stog längst fram :-D dom spelade alla låtar nästan och jag sjung med i alla så klart och sjung så mycket att jag fick ont i halsen men jag tog ju i en massa med :-D:-D Fick även sent på kvällen/natten en fin bild på mig och Robban :-D:-D:-D:-D:-D

Vi lyssnade lite på in flames med men jag tyckte de var ganska bra men vilken sen med eld och fyrverkerier :-D:-D:-D

Ikväll blir de fler som jag ska se och ska försöka stå långt fram :-D:-D:-D
Här får ni lite bilder från kvällen/natten :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)