28 juli 2013

Yran lördag 2013

Såg dena dag ansiktet, Amanda jeansen,  Alice Cooper :-D

Är trött och ont i kroppen efter denna helg men de är den värld :-D

Åkte även en karusell och jag kan ej fatta att jag åkte den jag som är så höjd rädd men jag gjorde de och är super nöjd att jag gjorde de :-D

Alice Cooper var hur grym som helst i natt :-D var kul att få se en sån stor artist och de är inte ofta man får de :-D fick ej så mycket bilder igår/natt få min mobil dog.  Men här kommer de bilder från både fredag och lördag :-D:-D

Ha en bra kväll för nu tänker jag lägga mig och sova så jag orkar jobba imorgon :-D

Har i allefall hur ont som helst i knä, rygg, , revben och har tränings värk i armar mage och blå märken lite överallt men vad gör de efter en sån grym helg :-D:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)