31 juli 2013

Vilka dagar

Å vad trött jag är nu allså... är fortfarande lite trött i kroppen efrer yran helgen... Men gud så kul jag hade :-D

Har har haft mycket på jobbet men mycket barn och så har de varit varmt. Och så har jag haft ont i huvudet som bara den :-(  Blev bjuden på midda igår av bästa Coco och vi satt och prata om en massa och vad jag saknat att umgås med henne.. Har varit lite deppig på slutet och vet ej varför blir ledsen av minsta lilla och speciellt när jag ser på film när de är något som är sorgligt.... kan kanske vara att de är mycket funderingar som spökar :-( skulle vilja så gärna skriva om vad jag vill och om mina funderingar men de gör jag i en vanlig dagbok istället som ingen annan än jag kan läsa i.....

Jo jag har ju också lovat att skriva om en sak som jag tycker är viktigt de inlägget kommer i helgen. Så håll utkik :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)