13 juli 2013

Slapp dag

Igår vart de inte mycket av städningen som jag hade tänkt göra. Blev att jag träffade coco en sväng och pratade lite sen cyklade hon hem igen :-( men sen började jag lite med städningen men följer sen min kusin Monica på en långpromenad på litr mer än 5km :-D mitt knä gjorde fruktansvärt ont mot kvällen sen :'( gillar inte alls mitt knä och hoppas på att den är på min sida på turnén med kören i augusti... allså om 1 månad..

När jag vaknade i morse så hade jag ont i halsen och Snorig och fryser :'( vill inte bli sjuk nu när jag börjar jobba på måndag och då med andra kollegor och på ett annat dagis :-D

Nä nu ska jag ta på mig en varm tröja och strumpor och börja städa och sätta upp tavlor mm :-D:-D:-D

Hittade detta på bilden igår på ica :-D bästa kören som jag saknar men snart träffas vi igen :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)