11 juli 2013

Hemma i min älskade lägenhet

Nu har jag varit hemma i min älskade lägenhet :-D har faktiskt saknat mitt hem :-) men nu är jag ledig några dagar.. Börjar jobba på måndag och de ska bli både kul och tråkigt.  Ska få jobba med andra nu när dagisarna har slagit ihop.  Kommer få jobba med en som är med i kören :-) ska vara där i 3 veckor sen ska jag upp till aspås och jobba 3 dagar sen har jag semester igen då jag ska iväg med kören med inlandsbanan :-D

Igår var jag inte alls pigg hade sån fruktansvärd huvudvärk hela dagen fick nästan panik innan middan för de gav aldrig sen och då jag letade efter mina glasögon så hittade jag ej dom och ska kolla igenom mina saker imorgon och kolla om dom ligger någonstans om dom inte gör de ska jag ringa till min gammel faster och kolla om dom blev kvar där nere..... huvudvärken blev lite bättre senare på kvällen... trot jag fick huvudvärken av att jag var så trött då jag har hållit igång i 2 veckor.  Har alltid varit ute och gått långt....

Har i allefall gått ner nästan 3kg efter denna 2 veckors semester så de är kanon :-D:-D:-D:-D Jag känner mig mycket piggare och gladare än vad jag gjort förr....

Nä nu ska jag plocka lite och gå till tvättstugan och sen blir de se på tv och imorgon tänker jag städa så de är fint till helgen :-D:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)