13 juli 2013

Vet att klockan är mycket

Jag tycker jag är knäpp.  Jag gick och och la mig i sängen och hade tänkt sova men kunde ej så jag tog på mig leggins och en sport bh och började städa och då menar jag verkligen städa då dammtorka överallt och jag packade upp från väskan och ur alla påsar från semestern :-D är nu helt klar med vardagsrummet och toan och helften i köket :-D men nu börjar min rygg säga ifrån.  Tänk om jag hade denna energi på dan idag då hade jag ju varit klar med städningen nu :-) jaha har ju inte så mycket imorgon att städa :-)

Imorgon ska jag ev först ta en promenad och sen gyma eller om jag bara tar en rask promenad med och då en långpromenad :-D:-D med musik i öronen känner att jag måste träna lite texter nu då de är en månad kvar tills jag med kören ska åka med inlandsbanan och sjunga på perrongen på olika ställen och ha konserter :-D:-D:-D

Och imorgon är min sista dag på ledigheten :-( 

Såg också nu att jag börjar få värmeutslag i armvecken som jag brukar i vanliga fall få på sommaren... ska nog smörja in de och sätta på fläkten och sen sova. För imorgon ska jag inte ha sovmorgon som jag haft nu ska ju upp 5 på måndag. .

Här kommer de lite bilder från de jag handlat på semestern :-D:-D de 2 rosa är nesisärer :-D:-D:-D:-D:-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)