8 juli 2013

Hemma

Nu sitter jag i soffan hemma hos mamma och de känns riktigt skönt att vara hemma igen... dock har jag haft riktigt ont i knät från Sundsvall och hit :-(  haft ont i de flere gånger dom sista dagarna...

Var riktigt trött när jag vaknade vid 8 i morse och ville helst inte kliva upp.. klädde på mig och vi gick ner och åt frukost och de var riktigt gott och mysigt var det där nere då de var ny renoverat :-D vi hade även ett ny renoverat rum :-D sen började vi att packa och gick till bilen och for mot Sundsvall och svängde in till en camping och hälsade på mammas kusin och mina tre männingar :-) var där i 2 timmar sen for vi in mot Sundsvall och parkerade bilen och kikade runt lite och sen åt vi midda och swn satte vi oss i bilen igen och for vidare...

När vi kom hem kollade vi posten och de hade kommit ett paket så vi åkte upp på coop och hämtade ut paketet och i de låg de 2 saker till mig som jag hade beställt :-D:-D:-D

Nu ska jag kolla på tven själv och sen blir de att sova :-D:-D

Natti natti

Bilden är vad jag fick i paketet och andra bilder över dan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)