7 juli 2013

Gävle

Är i gävle på ett hotell då vi inte orkade åka längre då de vart så varmt... så våran sista kväll på våran bilfärd blir här på scandic och de ska bli mysikt och skönt... Jag älskar att bo på hotell och speciellt på morgonen då man ska få go frukost... Kan inte fatta att de är så gott med hotell frukost =). Har också nu duschat efter en varm dag och nu är all svett borta och är insmord med salva men måste nog smörja in mig igen på händerna =)

Vi stannade på ett ställe nära ikea i backaby utanför stockholm och där har dom många butiker och jag hittade ett par märkes jeans som gick i vanliga fall på 799 kr tror jag de stog och jag betalade 100kr för dom =) men dom är lite för långa så mamma ska hjälpa mig att korta dom så jag kan ha dom och dom är super sköna =) tänkte när jag kommer hem och har landat och känner ork så kommer de en massa bilder från resan och vad jag köpt =)=)=)=)
De bästa på denna semester är nog när jag träffade Ida när vi var i härnösand och sen när vi var i stockholm på ABBA museum =D

Nä nu ska jag se på slutet av filmen på 3an som heter 2012....

Natti natti

Bilden på min saknade vettan som har varit uppe i himlen i 2år =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)