27 maj 2013

Seg Måndag

Denna dag började segt. Var jätte trött när jag vaknade och somnade sent gjorde jag då de inte gick att somna då de for en massa tankar i mitt huvud om olika saker som mötet idag och som är imorgon.... Jag måste ta modet att prata om lite saker om jobbet imorgon på mötet mm.. sen är de andra tankar som far som blir lite jobbiga då jag saknar några vissa personer. Några bor långt bort mm....

Mötet idag var seg och tiden gick sakta. Sen kom chefen och vi pratade lite om olika saker och sen var de lunch och mina korlegor hade fixat en knytis och fick en jätte god paj :-) Efter lunchen satte vi oss och gick i genom lite saker sen gick vi och plåckade lite och vart ett jätte mysigt dock rum =)  sen efter några timmar fick vi efterrätt som också var någon slags paj och till den var de glass och den var super god =) tog tvp bitar =) sen fixade vi de sists och gick hem.. har nu varit hemma sen 3 och har legat i soffan och haft ont i huvudet.. såg ocksp när jag gick till jobbet att hösinturnabhar slagit ut.... jag gillar verkligen inte pollen.....

Jag gruvar mig lite till mötet imorgon med arbetsförmedlingen och chefen men jag tror de kommer bli bra ändå.. hoppas jag...

Nu längtar jag mest till onsdag då de är träning med kören och då ska vi vara i pingstkyrkan =) vi ska träna till våran konsert och uppträdande på stortotget till Lördag =) jag hoppas de kommer mycket folk och skulle vara kul om någon jag känner kommer och lyssnar... kommer bli en rolig dag denna lördag med massa sång och skratt och midda med kören =)

Nä nu ska jag fixa någon midda. Vet dock inte vad för midda men jag kommer på något =)

Ha en fortsatt bra och fin kväll i de fina vädret =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)