26 maj 2013

Mysdag

Sitter ute på balkongen och lyssnar på musik och tränar lite texter. Måste lära mig dom nya som vi ska sjunga på konserten på Lördag :-) Kan säga att de går ganska bra faktist :-) 

Och nu funkar internet jätte bra och jag kan äntligen använda plattan istället för datorn som inte funkar riktigt och så kan jag använda plattat på träningarna med kören så man slipper alla papper. Men jag kommer nog ta med dom också :-)

Var ju iväg till stan igår med bästa coco och åt go midda och sen gick vi och köpte godis och jag köpte dom två sista filmerna till Macleod's Daughters. Så nu har jag alla så de blir senare idag att kolla lite på den :-)    Jag älskar den serien :-)
Sen gick vi och tog ut bio biljetterna till FAST AND THE FURIOUST 6 och sen satte vi oss och väntade tills vi fick gå ner och sätta oss. Vi satt i salong 6. Och de var så sköna stolar där och de är inte trångt heller. Tror de är bästa salongen :-)

Filmen var grym kan jag säga. De var spännande hela filmen och de var så spännande på vissa ställen att de var svårt att sitta still. Jag var tvungen att äta popcorn för de var så spännande.. jag kan säga att jag och coco hade jätte svårt att varva ner. De var ungeför som man är efter en träning eller konsert med kören. Man är så uppe i varv.. när jag väl hade varvat ner hemma i soffan var klockan halv 1 och då insåg jag att de var dax att gå och lägga mig.

Dock så sov jag dåligt då jag frös så himla mycket och de gör jag nu med :-(  vill inte bli sjuk igen.. vaknade också av att jag hade jätte ont i halsen så idag har de blivit te och så har jag ätit glass.. funderar också på att gå på ica strax och köpa hem sallad eller om jag stecker en köttbit och ha sallad till :-) vart ju sugen på grillat med nu då grannarna håller på att grilla.. Imorgon har man planeringsdag på jobbet och vi börjar 7 så de blir ingen sovmorgon inte.. men slutar 3 tror jag eller tidigare bror på när vi blir klar.. 

Sen nu när jag sitter på balkången så kommer grannens katt ändå har jag sakt till dom att jag inte vill ha den in på min sida... tål ej katter. Får jaga bort den flera gånger :-( hoppas dom fixar de snart så den inte kommer hit.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)