28 maj 2013

Rast

Sitter och har rast nu och tänkte skriva lite :-) änså länge har dagen gått fort.  Vi har varit ute och lekt och fixat och donat...  snart om ca 1tim ska jag börja gå till mötet och gruvar mig lite då de är om kan säga framtiden.  Men de går nog bra och nervositeten går nog över så fort mötet börjar.....

Sen märkte jag i morse när jag skulle ta på mig ett par jeans som varit lite trånga men nu är dom lite stor runt midjan så jag måste köpa ett skärp så jag kan ha dom :-)  har märkt stor skillnad nu på slutet att jag har gått ner i vikt.  Jag är också inte lika sugen på gosaker som förr ätet nästan aldrig godis mer. Köpte godis i lördags men de är ungefär halva av de lilka jag köpte kvar :-)  snart är jag i den vikten som jag var för ca 2 årsen.  De var då de började att jag åt sämre mat och åt mycket gosaker men nu är de slut på de då jag börjar må mycket bättre igen sen vettan togs ner och de hände lite saker i familjen som att farmor somnase in nästan samtidigt som vettan och sen lite mer. Tog tid med sorgen men den får ta sin tid.  Saknar vettan och farmor enormt mycket.  Saknar farmors goa kramar och hennes lukt.... älskar dig farmor glömmer dig aldrig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)