28 maj 2013

Suck

Jaha då är man hemma och funderar och funderar... På mötet fick jag veta att jag ej komer få vara kvar då de är lite barn på dagis nu i krokom och de finns ingen plats för mig . Vilket jag tycker är jätte tråkigt då jag älskar mitt jobb och tycker de är så himla kul med barna.. sp nu hoppas jag eller dom på arbetsförmedlingen hittar något annst.. har tyckt de är så kul nu när jag har ett jobb och vet vad jag ska görs varje dag..........................

Men fick ett galatt besked fick förhöjd lön och de är super bra. Får den nu slutet av juni och sen då fram till augusti då de ör min sista månad att jobba.....

Sitter nu och ser på en serie som jag såg på igår. Och ska strax äta midda och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda kanske träffa coco en stund........
Imorgon är det äntligen onsdag och då slutar jsg tidigt och ska då in till stan och kika lite sen blir de efterlängtad träning med kören =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)