24 april 2013

Ligger nu i sängen efter en lång dag.  Börjadr med att jag vaknade halv 4 och var klar vaken och jag hade kunnat sovit lite mer än en timme till.  Men låg och kollade på tven men somnade ifrån och som ca 45min.  Skönt var de. Sen var de bara att kliva upp och göra sig klar för att gå till jobbet.  Började 7. Gick bra meb hade tungt att andas nör jag gick till jobbet. Det gick över så fort jag kom in.  Efter frukost så hade vi öppet till båda avdelningarna och då passade man på att busa lite och gosa med dom mindre barna.. sen efter lunch gick vi på jumpan och 3 barn från småbarns sidan fick följa med. Vi busade och dom fick klättra och springa och hoppa mm. Sen gick jag på Ica och när jag kom hem bytte jag om till tränings kläder och gick på gymmet och trönade ca 45min. De gick hyfsat. Gjorde lite ont i rygg, knän men jag kämpade på ändå.  Sen när jag kom hem så hade jag tvättstugan så jag gick och satte igång maskinerna men lite kläder och handdukar. Sen började jag städa i sovrummet och sen hall och toa och sen köket men inte helt klar och sen har jag vardagsrummet kvar.  Skönt att jag börjat i allefall.  När jag gjort klart så ska jag byta kläder på soffan. Fick låna en klädsel av bästa mamma :-) då jag är le på min vinröda färg och sen måste jag tvätta klädseln med.  Tog ocksp sen ett välförtjänt bad med några ljus. :-)

Nä nu ska jag se på Grey's anatomy ich sen ska jag nog sova.  Blir en lång dag imorgon jobbar 9-17:30 sen blir de APT.
Ha en bra fortsätt kväll mina goa läsare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)