23 april 2013

Blir ett snabbt inlägg då jag är kvar på jobbet än men inga barn kvar..
tänkte skriva då min dator inte är så rolig längre och att skriva från mobilen gillar jag inte så värst mycket =(

Denna dag började med att jag försov mig men han till jobbet till prick 9 men de vart strässigt i morse.
Vi var ute hela förmiddan och var ute och kollade efter olika gator,stigar i skogen om vi hittade några vår täcken och de gjorde vi =)
Såg en massa Tussilago och sen på gården såg vi fyrklöver =)

Sen var de lunch och vi fick korv och potatismos. jag tyckte de var så där...
sen hade jag läs stund med några av barna och sen spelade vi rimmemmori och jag förlorade så klart =(
Dom är duktig dom här barna med att komma ihåg vart korten ligger mm...

Sen tog jag rast och sov en liten stund då jag hade grymt ont i huvudet =(
sen har dagen bara flyttit på och så var vi ute efter mellis och de var skönt ett tag och sen började de regna och sen kom solen fram och sen efter kanske 20 min så började de hagla som bara den så jag hade ett av dom mindre barna i knät och sen sprang vi in då dom gjorde ont...

Men nu har jag slutat har skickat iväg lite semester i sommar och i augusti då Caming Gospel och Caming Comp ska iväg på en tågturne med inlandsbanan =)=) Och jag ska med så klart =)=)=)=)=)


Nä nu ska jag ta och låsa och gå hem i solskenet och laga lite midda och sen vila resten av kvällen då jag fortfarande har så ont i huvudet =(=(


Ha en fortsatt bra dag/Kväll alla goa läsare =)=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)