26 april 2013

Äntligen Fredag

Nu är de äntligen fredag. Jag tog helg redan vid halv 3 :-) hade tänkt åka till mamma men stannade hemma och städa lite och plockade ihop mina scrapbookingen saker och gjorde de lite bättra att hitta sakerna också i olika lådor.

Nu ligger jag raklång i sänge med min onda rygg och ser på tv och funderar på att sätta igång en film och försöka sova med då jag är så trött i kroppen efter denna vecka. 

Såg en rolig och kul sak på öp och lt idag och om yran eller storsjöyran som de heter som är varje sommar här i Jämtland Östersund allså en festival.  Och den största artisten som kommer och han har bara en spelning i sverige och de blev här i Östersund och den som kommer är ALICE COOPER :-D de är en artist jag har lyssnat på till och från och jag tycker vissa låtar är grymt bra. Så jag ska verkligen gå på yran i sommar och se på han och många fler så klart....

Vilka av mina goa läsare ska gå på Storsjöyran?

Nu ska jag kolla lite mail och sen se film imorgon ska jag till stan och ta en fika med bästa och under Marika som jag inte träffat på ett tag nu ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)