22 april 2013

som jag skrev i förra inlägget att jag skulle iväg på en grej som jag kände då skulle bli kul och intressant men de släppte lika fort då jag kom dit =(

Var allså till Lärcentrum och skulle fråga om en utbildning som jag tyckte lät jätte intressant allså barnskötare men då sa han att dom inte har den utbildningen längre då östersundskommun inte anställer barnskötare längre utan bara förskolelärare.. Och den utbildning är för svår för mig och jag vet att jag inte kommer klara av den då jag har läst lite i böcker mm som dom har och kunde läsa en mening och förstog inte alls något på den meningen =(

så nu kommer min hjärna snurra som bara den på tankar på vad jag skulle vilja göra jag som har sån sug på att plugga till något då jag är utbildad till häst och smådjur och inget av de kommer jag nog inte jobba med nu på ett tag och de är barn jag gillar att jobba med speciellt dom mindre barna från 1-3 år...

Trivs bäst med dom barna då de är så kul att se dom utväklas och börjar prata mm....

JAJA nu igen får jag fundera riktigt igen vad jag skulle vilja göra allså jobba med. 

mina funderingar idag

fotograf
musik
klädaffär
barnaffär
zoo
barnavdelningen på sjukhuset
Travstall


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)