27 april 2013

Blir en rolig Lördag

Sitter nu och väntar på bussen till stan och ska träffa bästa Marika ♥ De ska bli kul då vi inte har träffats på ett tag nu nu. Vi ska prata lite Stockholm och mycket annat :-) man kan verkligen prata om allt med Marika.  Hon stöttar en om man mår dåligt ich ger en tips.. precis som en bästa vän ska vara.  Jag har många vänner men litar bara på få vänner.  Marika har jag känt sen jag började 7an då jag umgicks med Lina och Marielle. Och vi vart ett gäng tjejer de var jag marika lina Marielle gabbe som umgicks men nu är de inte så längre nu är de bara jag och marika som umgås mest o h lina träffar jag ibland.  Jag är så hlad att jag har en sån bra och underbar vön som marika nu när jag har haft de svårt och jobbigt ett tag men nu börjar de bli mycket bättre.  Kan säga att kören har gjort mycket då jag får sjunga mycket och ha roligt. .

Nu sitter jag på bussen :-D

Jo ikväll ska jag på glamorkväll på häst e bäst :-D:-D:-D:-D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din Kommentar =)