27 februari 2013

tidig morgon =)

Vaknade halv 5 imorse och sitter nu på jobhbet och väntar tills de kommer något barn =) Och klockan är 06:00 nu=)  Blir en lugn start på morgonen och sen efter frukost blir de att gå ut och busa och leka lite i de sköna vädret sen får vi se vad dagen har att erbjuda =)  Slutar vid 1 idag så efter de blir de hem och vila lite och sen tänkte jag städa så jag inte behöver göra de i helgen utan då kan jag ta de lugnt och gå och träna och ta en massa promenader om de är fint och skönt väder =)


Jag gillar fortfarande min "nya" blogg tyckte den vart mycket bättre nu en var den var förr =)

Jo ni som ska ut efter vägarna ta de lugnt de är jätte halt ute...
Mina broddar tog inte feste inte =(



Nu kom Coco som ska jobba här idag =)=)

1 kommentar:

  1. When someone writes an paragraph he/she maintains the image of
    a user in his/her mind that how a user can understand it.
    So that's why this article is amazing. Thanks!

    My page: lasertest

    SvaraRadera

Tack för din Kommentar =)